Galvenā Officeday grupa

Preces, kas var jūs interesēt:


Kārtridžu meklēšana

Saņemt jaunumus!

 Lejuplādēt pasūtījuma formu

 

   IEGŪSTI VAIRĀK AR OFFICEDAY

 

OFFICEDAY spēj apmierināt pat visprasīgākā klienta vēlmes, kā mazumtirdzniecībā, tā vairumtirdzniecībā, piedāvājot plašu produktu un pakalpojumu klāstu, kā arī elastīgu cenu politiku, noslēdzot sadarbības līgumu.

 

OFFICEDAY PIEDĀVĀ

Kancelejas preces; 

Biznesa dāvanas;

Augļi un citas pārtikas preces;

Vizītkaršu un zīmogu ražošana;

Biroja tehnika un tās noma;

Kafijas automātu un vending automātu tirdzniecība un noma;

Pārtikas preces;

Konferenču un prezentāciju iekārtas;

Higiēnas un darba drošības preces;

Skolas preces izglītības iestādēm un veikalu ķēdēm;

Reklāmas poligrāfija.

 

OFFICEDAY PRIEKŠROCĪBAS

Individuāls cenu piedāvājums un allaž pieejams OFFICEDAY pārdošanas menedžeris;

24h piegāde;

Ārpus sortimenta preču piegāde pēc pasūtījuma;

Ielūgums uz OFFICEDAY rīkoto, Starptautisko biroja preču izstādi;

Ielūgums dalībai Vislatvijas Administratoru konkursā (ar iespaidīgu balvu klāstu);

Īpašas atlaides skolas precēm visiem uzņēmuma darbiniekiem;

Ikmēneša akcijas ar lieliskām dāvanām;

Ikmēneša preču izpārdošana;

PROMO Cash&Carry atlaižu karte.

*atlaide pirmajam pirkumam noteiktām preču grupām
*1 kg kafiju saņemsi, ja pēc atlaides piemērošanas pasūtījuma summa ir 85,00 € (ar PVN) un vairāk
*akcija spēkā līdz 31.12.2018
*dāvanu skaits ierobežots

 

Sazinies ar mums:

Tel.: +371 67 03 22 22

Fakss: +371 67 03 22 29

E-pasts: order@officeday.lv

Internetveikals: www.officeday.lv

 


Mūsu vēsture 

2018. gads - Officeday iegūst prestižo balvu - EOPA (European Office Products Awards ) 2018 “Gada pārdevējs ar pārdošanas apjomu zem 100 miljoniem eiro”.

2016. gads – Officeday pārceļas uz jaunām biroja un noliktavas telpām, līdz ar to faktiskā un juridiskā adrese tiek mainīta - Liepu aleja 4, Rāmava, Ķekavas pag., Ķekavas nov., LV-2111.Tiek pārsertificēta kvalitātes vadības sistēma, kura ir auditēta un atzīta par atbilstošu ISO 9001:2008 standarta prasībām.

2015. gads – Officeday pievienojas Sanitex grupai.

 

2014. gads – Officeday Starptautiskā biroja preču izstāde "Biroja Māksla" tiek nominēta Latvijas pasākumu producentu asociācijas gada balvai, kā "Labākais mazais publiskais pasākums". 

2013. gads - Officeday pirmo reizi organizē konkursu „Biroja administratore” Baltijas līmenī, nosakot labāko biroja administratori katrā no Baltijas valstīm.Veiksmīgi attīstījies Officeday veikals „Nandu”, Venspilī.

2012. gads – Officeday kļūst par Eiropas lielākā biroja preču apgādes uzņēmuma Lyreco stratēģisko partneri.
Officeday paplašina pakalpojumu klāstu, piedāvājot kafijas aparātu nomu un kļūstot par „Melnā kafija” oficiālo dīleri Latvijā.

2011. gads – Officeday grupas uzņēmumos ievieš jaunu, vienotu elektronisko biroja aprūpes, noliktavas un finanšu norēķinu sistēmu.Darbu uzsāk atjaunots un uzlabots Officeday biroja preču interneta veikals.
 
2010. gads – tiek izveidota centralizēta Baltijas biroja preču noliktava Rīgā, no kuras tiek veiktas preču piegādes uz Igauniju un Lietuvu.
 
2008. gads – grupas uzņēmumi iegūst vienotu nosaukumu „Officeday”. Tiek mainīts uzņēmuma logotips un ieviesta vienota korporatīvā identitāte visiem biroja preču tirdzniecības uzņēmumiem Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

Officeday pirmo reizi organizē Starptautisku biroja preču izstādi, kurā piedalās Officeday partneri -  pasaules vadošie biroja preču ražotāji. Izstāde notiek katru gadu vienā no Baltijas valstīm.
 
2004. gads - Lietuvā darbību uzsāk meitas uzņēmums AN Office UAB.
 
2003. gads – SIA Aigas Nams kļūst par pirmo biroja preču apgādes uzņēmumu Latvijā, kurš iegūst  starptautisko kvalitātes sertifikātu ISO 9001, kas palīdzēja sakārtot uzņēmuma iekšējos procesus, kā arī paaugstināt klientu apkalpošanas kvalitāti.

Igaunijā savu darbību uzsāk meitas uzņēmums AN Office OÜ.
 
2000. gads – Pirmo reizi Latvijā uzsāk darbu SIA Aigas Nams interneta veikals, kurā iespējams pasūtīt un iegādāties visdažādākās biroja preces.
 
1999. gads – SIA Aigas Nams izdod pirmo drukāto biroja preču katalogu. Sākot no šā brīža reizi gadā tiek izdots jauns biroja preču katalogs.

SIA Aigas nams saņem balvu kā labākā IT kompānija – debitants.

1995. gads - tiek nodibināts uzņēmums Aigas Nams, kurš uzsāk savu darbību kā kancelejas preču vairumtirgotājs, muzumtirgotājs un piegādātājs. Uzņēmumam attīstoties, pamazām tiek paplašināts preču sortiments, meklēti ražotāji, tiešie preču piegādātāji ārzemēs un slēgti sadarbības līgumi. Tas deva iespēju pārstāvēt tādas preču zīmes kā : ESSELTE, PILOT, Fellowes, CITIZEN, Henkel, Navigotor, 3M, Colop, DAHLE, HP, Apli, AURORA, STAEDTLER, Schneider u.c