Impressum

 

Officeday – Biroja apgādes līderis Baltijas valstīs

Officeday  grupas uzņēmumu darbība ir virzīta uz mērķi piedāvāt lielāko biroja produktu klāstu Baltijas valstīs, ātru preču un pakalpojumu piegādi, integrētus biroja apgādes risinājumus un uzmanību katram klientam.

 
Katru dienu mēs strādājam, lai ar darbiem pamatotu savu līdera statusu, mūsu mērķis ir saglabāt pašreizējos sasniegumus un meklēt arvien jaunus veidus, lai apmierinātu mūsu klientu vajadzības, būtu uzmanīgs un uzticams partneris nodrošinot augstas kvalitātes biroja apgādes risinājumus.

Vīzija: Biroja apgādes pakalpojumu etalons.

Misija: Būt inovatīvam biroja apgādes pakalpojumu līderim, ar kuru ir viegli un efektīvi sadarboties.

 
 
 
Vērtības:

Profesionālisms - mūsu mērķis ir maksimāli palielināt kompetences, kas nepieciešamas, lai veiktu darbu profesionāli.

Innovācijas - mēs vēlamies piedāvāt ne tikai pakalpojumus un produktus, bet arī jaunus risinājumus, lai palīdzētu jums strādāt efektīvāk.

Draudzīgums – gan uzņēmuma iekšienē, gan ārpusē, pamatots cieņā un savstarpējā sapratnē.

Uzticamība – mēs rūpīgi sekojam, lai visas saistības pret klientiem, partneriem un kolēģiem tiek izpildītas laicīgi un kvalitatīvi.

Dinamiskums - pastāvīgi tiecamies būt dažus soļus priekšā tirgus tendencēm, kritiski izvērtējot pašreizējo stāvokli, savu personīgo rīcību, meklējot ātrus un efektīvus veidus kā uzlabot un pilnveidot esošo situāciju.


Vēsture:
 
2011.... uzņēmuma attīstība neapstājas, mēs meklējam jaunas iespējas, kā vairot klientu uzticību, lai sniegtu kvalitatīvus pakalpojumus, ar darbiem apliecinot tirgus līdera statusu un arī turpmāk esot par paraugu citiem nozares uzņēmiem.
 
2011. gads – darbu uzsāk atjaunots un uzlabots Officeday biroja preču interneta veikals.
 
2011. gads – Officeday grupas uzņēmumos ievieš jaunu, vienotu elektronisko biroja aprūpes, noliktavas un finanšu norēķinu sistēmu.
 
2010. gads – tiek izveidota centralizēta Baltijas biroja preču noliktava Rīgā, no kuras tiek veiktas preču piegādes uz Igauniju un Lietuvu.
 
2008. gads – grupas uzņēmumi iegūst vienotu nosaukumu „Officeday”. Tiek mainīts uzņēmuma logotips un ieviesta vienota korporatīvā identitāte visiem biroja preču tirdzniecības uzņēmumiem Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.
 
2004. gads -  Lietuvā darbību uzsāk meitas uzņēmums AN Office UAB.
 
2003. gadsIgaunijā savu darbību uzsāk meitas uzņēmums AN Office OÜ
 
2003. gads – SIA Aigas Nams kļūst par pirmo biroja preču apgādes uzņēmumu  Latvijā, kurš iegūst  starptautisko kvalitātes sertifikātu ISO 9001, kas palīdzēja sakārtot uzņēmuma iekšējos procesus, kā arī paaugstināt klientu apkalpošanas kvalitāti.
 
2000. gads – Pirmo reizi Latvijā uzsāk darbu SIA Aigas Nams interneta veikals, kurā iespējams pasūtīt un iegādāties visdažādākās biroja preces
 
1999. gads – SIA Aigas nams saņem balvu kā labākā IT kompānija – debitants.
 
1999. gads – Pirmo reizi Latvijā SIA Aigas Nams izdod biroja preču katalogu. Sākot no šā brīža reizi gadā tiek izdots jauns biroja preču katalogs. SIA Officeday Latvija 2011. gada biroja preču katalogu variet apskatīt šeit...
 
1995. gads – tiek nodibināts uzņēmums Aigas Nams, kurš uzsāk savu darbību kā kancelejas preču vairumtirgotājs, mazumtirgotājs un piegādātājs.Uzņēmumam attīstoties, pamazām tika paplašināts preču sortiments, meklēti ražotāji, tiešie preču piegādātāji ārzemēs un slēgti sadarbības līgumi. Tas deva iespēju pārstāvēt tādas preču zīmes, kā: Fellowes, Antalis Latvia, Henkel, Navigator, 3M, Colop, Novus, HP, Apli, Steadler, Schneider, u.c.