Galvenā Jaunumi

Preces, kas var jūs interesēt:


Kārtridžu meklēšana

Saņemt jaunumus!

 Lejuplādēt pasūtījuma formu

 Officeday Black Coffee oficiālais pārstāvis B2B

 

Atbalstām jaunos sportistus Ventspilī

20.06.2017

17. un 18 jūnijā Ventspilī, Piedzīvojumu parkā norisinājās BIGBANK Skrien Latvija 4. posms. Officeday Latvia atbalsta pašus mazākos Ventspils maratona dalībniekus.

 

 Iegādājies biroja preces Liepājā

14.06.2017

Šī gada 15. jūnijā durvis vērs jaunais PROMO Cash&Carry veikals Liepājā. Specializētais veikals gaida savus klientus, kurā būs pieejamas vairāk kā 13 000 preces, no kurām būs iespējams iegādāties arī nepieciešamās biroja preces.

Šis būs jau piektais specializētais PROMO Cash&Carry veikals Latvijā. Mūsu specializētie veikali atrodas arī Rīgā (2), Valmierā un Daugavpilī.

Lēmumu atvērt veikalu Liepājā uzņēmuma vadība pieņēma, jo uzskata Liepāju par Kurzemes ekonomikas, biznesa un tūrisma centru, kurā veiksmīgi attīstas arī pārējie uzņēmuma biznesa virzieni. Liepājas PROMO Cash&Carry pircējiem piedāvās vairāk kā 13 000 preču pozīciju, kas nodrošinās visas ikdienas biznesa vajadzības, bet prasīgākie klienti varēs atrast ekskluzīvas un augstākās kvalitātes preces. Sekojot līdzi tirgus tendencēm, PROMO Cash&Carry regulāri paplašina un papildina aktuālo sortimentu, lai pircēji var izvēlēties gan pārtikas, gan nepārtikas preces dažādās kategorijās.

PROMO Cash&Carry ir specializēto veikalu tīkls Baltijā ar 16 šāda tipa veikaliem Lietuvā, Latvijā, Igaunijā. PROMO Cash&Carry profesionālo un augstākās kvalitātes preču klāstu novērtēs ne tikai ēdināšanas iestādes, viesnīcas, biroji, mazumtirgotāji, ražotāji un citi uzņēmumi, bet arī tie, kuri mīl ēdienu un spēj novērtēt tā kvalitāti. 

Lai kļūtu par PROMO Cash&Carry klientu, jāreģistrējas klienta kartes saņemšanai, kuru var noformēt ikvienā no pieciem PROMO Cash&Carry veikaliem Latvijā vai arī internetā www.cashcarry.lv.

 

„Officeday“ apvienojas ar „Sanitex“

 13.06.2017

Lai optimizētu un efektīvāk attīstītu grupas darbību SIA „Officeday Latvia“ uzsāk strukturālas izmaiņas apvienojoties ar SIA „Sanitex“.

Kopš 2015. gada  SIA „Officeday Latvia“ ir SIA „SANITEX“ grupas uzņēmums, tā darbība saistāma  ar patēriņa preču vairumtirdzniecību, izplatīšanu un loģistikas pakalpojumu sniegšanu Baltijas valstīs.

Lai optimizētu un efektīvāk attīstītu grupas darbību,  SIA „Officeday Latvia“ tiks reorganizēts apvienojot to ar SIA „SANITEX“. Pēc reorganizācijas SIA „Officeday Latvia“ beigs darboties kā atsevišķa juridiska persona. Biroja preces un pakalpojumus nodrošinās SIA „SANITEX“.  Officeday zīmols tiks saglabāts.

Reorganizācija nodrošinās klientiem ne tikai atjauninātu elektronisko pasūtīšanas sistēmu, bet arī aplikāciju viedtālruņiem. Šo pārmaiņu rezultātā klientiem būs pieejams daudz plašāks pakalpojumu klāsts, un efektivizēts preču un pakalpojumu sniegšanas mehānisms, tādējādi nodrošinot visas mūsdienu biroja vajadzības.

Produktu sortimenta un cenu izmaiņa nav gaidāmas. SIA “Officeday Latvia“ klientu līgumi paliek spēkā un piegādes nosacījumi netiks mainīti. Restrukturizācijas laikā netiek plānotas personāla izmaiņas.

Pēc  SIA „Officeday Latvia“ reorganizācijas procesiem, tiks veiktas visas nepieciešamās izmaiņas IT sistēmās.

 

Officeday pulcējis simtiem uzņēmumu pārstāvju 10. Starptautiskajā biroja preču izstādē Latvijas Nacionālajā bibliotēkā

15.05.2017

11.un 12. maijā norisinājās vērienīgākais notikums biroja preču un risinājumu industrijā – Officeday Starptautiskā izstāde „GLOBAL OFFICE”! Izstāde pulcēja vairāk kā 40 piegādātājus dažādām Eiropas valstīm un līdz pat 600 uzņēmumu pārstāvjiem no Baltijas reģiona. Izstādes laikā apmeklētājiem bija iespēja klātienē iepazīties ar biroja preču un risinājumu novitātēm, kā arī saņemt īpašu piedāvājumu no Officeday pārdošanas komandas. Visi izstādē redzamie produkti un risinājumi ir iegādājami Officeday interneta veikalā – www.officeday.lv.

Katru gadu vienā no Baltijas valstīm Officeday organizē lielāko notikumu biroja preču tirgū, pulcējot savus lielākos piegādātājus ar īpaši atlasītu un inovatīvu sortimentu. Šogad izstādē piedalījās vairāk kā 40 Officeday piegādātāji no visas Eiropas. Izstādē bija iespēja uzzināt par izdevīgākajiem risinājumiem kafijas, uzkodu un ūdens automātu nišā, kā arī iepazīties ar visdažādākajām biroja, higiēnas, drošības un IT precēm. Šī gada izstāde bija īpaša ne tikai ar savu norises vietu un zīmīgo 10. gadadienu, bet arī ar septiņiem pārtikas risinājumiem dažāda lieluma birojiem. Izstādē bija apskatāmi brokastu, pusdienu, sapulču un konferenču, uzkodu, biroja ballīšu, kā arī pateicību un biznesa dāvanu pārtikas risinājumi birojiem. Officeday izstādes apmeklētājiem piedāvāja izglītojošu semināru programmu. Lektori bija tādi nozares līderi kā  Aiga Veckalne – Lietišķās saziņas eksperte un uzņēmējdarbības profesionāle. Jānis Jakobs – Facebook reklāmas stratēģijas speciālists un digitālā mārketinga entuziasts, kā arī uzņēmuma „Digitālā meistarība” dibinātājs. Edgars Pētersons – Reklāmas un mārketinga eksperts. Ainārs Kļaviņš – Digitālā un interaktīvā mārketinga entuziasts uzņēmuma „Overly” dibinātājs. Jesper Hartvig (SWE) – Jaunās tehnoloģijas un procesu automatizācijas eksperts (Standout SIA)

Izstādē piedalījās tādi pasaules brendi kā,  Pilot, Online, Zebra, Navigator, International Paper, Rocada, Dahle, Delta Plus, ACE, Ambipur, Staedtler, Hamelin, HP, brother, Safescan, Claro, Apli Paper, Schneider, Dan Sukker, Melna kafija, Primart, Teisseire, Estrella, Kores, Xerox Paper, Inochrom, Pellini, Esselte, Patio un daudz citi Officeday piegādātāji.

Noskaidrota Latvijas labākā biroja administratore 2017

26.04.2017

Konkurss „Labākā biroja administratore” noslēdzies. Titulu „Labākā biroja administratore 2017” iegūva Samanta Kislina no uzņēmuma SIA "Saldus ceļinieks". Konkursa fināls notika neierastā vietā, uz Tallink kuģa “Isabelle” un pulcēja ne tikai finālistes, bet arī pusfinālistes, kolēģus un uzņēmumu vadītājus.

Jau sesto gadu norisinās  Officeday rīkotais konkurss “Labākā Biroja administratore”. Šogad dalībnieku skaits gandrīz trīskāršots.Konkursā piedalījās 173 dalībnieks no kuriem 6  bija  biroja administratori, bet 167 biroja administratores. Konkurss sākās 23. martā, bet fināla pārbaudījumi norisinājās 25. aprīlī uz Tallink kuģa Isabelle.  

Titulu „Labākā biroja administratore 2017” iegūva Samanta Kislina no uzņēmuma SIA "Saldus ceļinieks", tādējādi iegūstot konkursa galveno balvu ceļojumu uz Spāniju no LatviaTours. 2. vietu ieguva Agnese Gludava, SIA "Remedine", 3. vietu ieguva Elīna Faibuševiča, AS "Olainfarm", 4 vietu ieguva Jana Magonova, "MFD Veselības grupa", 5. vietu ieguva Meldra Gudina, SIA "Livland Group" un 6. vietu ieguva Sintija Zeiliša AS "G4S Latvia"

Konkursa finālistēm fināla pasākumā bija sagatavoti divi uzdevumi. Sevis un sava uzņēmuma prezentēšana, kam sekoja intervija ar žūriju un komandējuma organizēšana, kas ietver arī dāvanas sagatavošanu priekšnieka sadarbības partnerim.

Konkursa žūrijā bija Latvijā vadošā interneta personāla atlases uzņēmuma  CV-Online Latvia,  mārketinga un komunikācijas vadītāja – Krista Roziņa, vadošā reklāmas aģentūra DDB Latvija,  kreatīvā direktore – Liene Bērziņa, Latvijas pieredzes bagātākā tūrisma aģentūra Latvia Tours, mārketinga speciāliste – Lāsma Betlere, Baltijas valstu līderis biroja preču un risinājumu jomā Officeday Latvia, komercdirektors – Kaspars Kalniņš.

Konkursa finālisti tika noteikti pēc  Officeday sagatavoto uzdevumu izpildes un publiskā balsojuma. Visiem dalībniekiem bija iespēja piedalīties StarFM konkursos, kā arī veikt 5  Officeday sagatavotus uzdevumus, augšupielādējot atbildes konkursa norises mājas lapā, un tādējādi saņemot papildus punktus pie balsojuma. Pusfinālam tika izvirzītas 12 biroja administratores – 6 ar lielāko publiskā balsojuma  balsu skaitu, bet 6 konkursa žūrijas izvirzītas, balstoties uz uzdevumu izpildi.  Finālistes tika izvirzītas no žūrijas balstoties uz uzdotā uzdevuma rezultātiem un iegūtajiem papildus punktiem no LatviaTours un StarFM konkursa.

Officeday labākā biroja administratora konkurss paralēli norisinās gan Lietuvā, gan Igaunijā un iematojis lielu popularitāti uzņēmumu vidū visās Baltijas valstīs. Konkursa mērķis ir pievērst uzmanību biroja administratora profesijai, kā nozīmīgam ķēdes posmam uzņēmuma veiksmīgas darbības nodrošināšanā. Officeday vēlās akcentēt biroja administratora profesiju uzņēmumu darbinieku vidū, tādējādi iesaistot arī  dalībnieku kolēģus, uzdevumu izpildē konkursa gaitā.

Officeday sadarbībā ar saviem lielākajiem piegādātājiem un partneriem ir parūpējies par balvām visiem konkursa dalībniekiem, aktīvākajam kolēģu kolektīvam un pat Labākās biroja administratores vadītājam. Labākā biroja administratore saņēma ceļojumu no LatviaTours uz Spāniju, nedēļas nogali Hotel Jūrmala SPA un HP klēpjdatoru.

 

 

Officeday vingro Latvijas birojos

19.12.2016 

Officeday Latvia sadarbībā ar Sportland izvērš kampaņu "ESI VESELS, ESI AKTĪVS", Latvijas uzņēmumos. Uzņēmumi bez maksas var saņemt vingrošanas pauzi kopā ar profesionālu fitnesa treneri. Aktīvākie uzņēmumi saņem sportiskas dāvanas no Officeday Latvia un Sportland.

Mēs visi ļoti labi zinām, cik ļoti mūsu darba diena dažreiz var būt saspringta un stresa pilna. Ir pierādīts, ka regulāras fiziskas aktivitātes palīdz atbrīvoties no stresa. Fiziskas nodarbības stimulē endorfīnu (laimes hormons) atbrīvošanos, līdz ar to, tiek mazināts stresa līmenis un uzlabojas garastāvoklis. Cilvēki, kas cieš no depresijas vai citām ar stresu saistītiem traucējumiem pamana uzlabojumus pēc fiziskām aktivitātēm.

Kur, kā un cik daudz sportot ir katra paša izvēle. Svarīgākais, lai izvēlētā fiziskā aktivitāte sagādātu prieku un patiku – tad pozitīvais efekts dubultosies, un, protams, šādas aktivitātes arī ir daudz vieglāk veikt regulāri, nekā tādas, ko darām ar sakostiem zobiem.

Vingrošanas pauzes biroja darbā uzlabo darba produktivitāti un palīdz atgūt enerģiju. Darba laikā ir svarīgi ik pēc 2- 3 stundām izkustēties, izvingrināt rokas un galvu, nomainīt pozu. Ja ilgstoši jāsēž pie datora, var veikt kaut vai visvienkāršākos vingrinājumus – piecelties no krēsla, izstaipīties, rokas stiepjot uz augšu, ja nav mugurkaula veselības problēmu, noliekties uz priekšu un uz sāniem, izkustināt lielās locītavas - izapļot plecus, izlocīt ceļus u.c. Lai īstenotu šos vingrinājumus Jūsu birojā profesionāls treneris, "ESI AKTĪVS, ESI VESELS" kampaņas ietvaros, palīdzēja tos veikt pareizi.

Officeday Latvia un Sportland ir pārliecināti, ka vingrošana jums dos daudz pozitīvu emociju, kuras ne tikai palīdzēs sajusties labāk fiziskā ziņā, bet noteikti arī uzlabos garastāvokli.

 

 

 

 

 

Konkurss "Labākā biroja administratore 2016" ir noslēdzies!

24.05.2016  

17. maijā īpašā apbalvošanas pasākumā viesnīcā Tallink Hotel Rīga Officeday Latvia apsveica konkursa "Labākā biroja administratore 2016" uzvarētājās, pusfinālistes un simpātiju balvu ieguvējas. Titulu „ Labākā biroja administratore 2016” iegūva Evija Tentere no SIA Mini Office.

2.vieta - Anda Rudzīte no SIA Kreiss

3.vieta - Zinta Jansone no Nordea Banka AB Latvijas filiāles

4.vieta - Dita Sprukte no RTU Studentu parlaments

Simpātiju balvas no organizatoriem un partneriem iegūva: Star FM simpātiju balva -Anda Rudzīte no SIA Kreiss, Officeday Latvia simpātiju balva -Zinta Jansone, Nordea Banka AB Latvijas filiāle, Elīnas Sprudzānes simpātiju balva - Evija Tentere, SIA Mini Office, SIA Sportland simpātiju balva – Kristīne Feldmane, SIA Tieto Latvia.

   
   

Kā atzīst pašas konkursa dalībnieces, tad dalība konkursā ir ne tikai zināšanu un profesionalitātes pārbaude, bet arī iespēja sajust kolektīva vienotību, atbalstot sava uzņēmuma biroja administratori konkursa laikā - gan organizejot balsošanu konkursa mājas lapā, gan iesūtot īpašus atbalsta foto un atbildes uz Facebook konkursu jautājumiem, kas palīdzēja nopelnīt papildus balsis.

Lielākais biroja preču izplatītājs Baltijā Officeday Latvia ar partneru Tallink Hotel Riga, laikrakstu Dienas Bizness un radio Star FM atbalstu konkursu rīkoja jau piekto gadu – 2012. gadā par labāko administratori atzina Daci Lāmi (Cemex), 2013. – Marlēnu Rasu (FMS), 2014. - Anna Tutina (SIA Maximus Capital Management), 2015. gadā - Elīna Sprūdzane no Nordea  Banka AB Latvijas filiāle.

Sirsnīgs paldies, visām konkursa dalībniecēm un kolēģiem par piedalīšanos konkursā, aktīvo atbalstu un līdzjušanu. Uz tikšanos konkursā «Labākā biroja administratore 2017»!

 

 Officeday - uzslāvētakais uzņēmums 2016!

14.04.2016. 

 

14. aprīlī Klientu servisa kvalitātes uzlabošanas kampaņas „Uzslavē labu servisu!“ apbalvošanas ceremonijā Officeday Latvija jau trešo reizi saņem Klientu servisa izcilības balvu kā „Uzslavētākais uzņēmums 2016" kategorijā „Bizness biznesam”.

 Katrs uzslavētākais uzņēmums saņēma diplomu, kvalitātes zīmi „IZCILA KLIENTU SERVISA SNIEDZĒJS 2016”, ko klienti redzēs uzņēmumu klientu apkalpošanas vietās, un informēs sabiedrību par augsto servisa kvalitāti, ar ko lepoties visu turpmāko gadu.

Šogad uzņēmumi, kuri darbojas sektorā, kas apkalpo juridiskas personas, vai savus pakalpojumus veic e-vidē, tika vērtēti pēc saņemto uzslavu skaita un žūrijas atzinuma. Visi uzņēmumi, neatkarīgi no izvēlētās kategorijas, tika izvērtēti ieteikšanas indeksa “Recommy.com” ietvaros.

Iniciatīva Latvijā tiek īstenota jau 12. gadu, un tās ietvaros apbalvo uzņēmumus un to darbiniekus vairāk nekā 48 nominācijās. Kampaņa norisinājās no 1. līdz 31. martam, kad ikviens Latvijas iedzīvotājs tika aicināts uzslavēt uzņēmumus un dalīties pozitīvajā pieredzē saistībā ar klientu apkalpošanu.

 

  

 

 

 

 

 

 
Officeday Baltijas loģistikas centrs pārceļas uz jaunām, modernām, videi draudzīgām noliktavas telpām!

08.02.2016.

No 26. līdz 29. februārim Officeday noliktava pārceļas uz jaunām, plašām un modernām telpām. Sākot no 29.februāra Officeday Latvia jaunās noliktavas adrese būs Ķekavas novads, Ķekavas pagasts, Rāmava, Liepu aleja 4, LV-2111.

 Esam gandarīti, ka turpmāk  varēsim uzglabāt un piegādāt Officeday klientiem preces no A klases noliktavas, kas šobrīd ir viena no progresīvākajām Latvijā. Jaunais loģistikas centrs aizņem 45 tūks. kvadrātmetru, vai, citiem vārdiem sakot, šeit ietilpst 6 futbola laukumi. Centrs ir aprīkots atbilstoši augstākajiem standartiem , šeit ir uzstādīta  ģeotermālā apkures / dzesēšanas sistēma (videi draudzīga sistēma, kas nerada kaitīgos izmešus atmosfērā), LED automātiskais apgaismojums,  87 preču pieņemšanas/izsniegšanas vārti.  Centrā darbojas  100% vizuālās pārbaudes sistēma un tiek izmantota jaunākā  noliktavas tehnika.  Officeday  preces tiks izvietotas 5 tūkst. kvadrātmetru zonā ar 4 preču pieņemšanas /izsniegšanas vārtiem. 


Grindeks darbinieki saņem bateriju šķirošanas akcijas balvu!

25.01.2016.

Piektdien. 22.janvārī, AS "Grindeks" darbinieki saņēma Latvijas Zaļā punkta un Officeday Latvia organizētās bateriju šķirošanas akcijas galveno balvu - dāvanu karti aktīvās atpūtas parkā "Rāmkalni" 250 eiro vērtībā. Balvu ieguva Grindeks Aktīvo farmaceitisko vielu ražošanas aktīvie bateriju šķirotāji!

 

Atgādinām, ka Latvijas Zaļā punkta un biroja preču piegādātāja Officeday Latvia rīkotajā bateriju savākšanas akcijā pagājušajā gadā biroju darbinieki savākuši un pārstrādei nodevuši rekordlielu bateriju daudzumu - 1130kg, kas ir par 82% vairāk nekā 2014.gadā, kad tika savākti 620kg bateriju.

Lai šķirotu baterijas birojā, uzņēmumi aicināti pieteikties mūsu mājas lapā, vai zvanot pa tālr. 67808100 vai 67032220. Bateriju spainīša piegādi un piepildītā spainīša nomaiņu visā Latvijā nodrošinās SIA "Officeday Latvia". 

 

Biroju darbinieki sašķirojuši vairāk nekā vienu tonnu bateriju!

14.12.2015. 

AS “Latvijas Zaļais punkts” un biroja preču piegādātāja SIA “Officeday Latvia” rīkotajā baterija savākšanas akcijā biroju darbiniekiem ir savākts un pārstrādei nodots rekordliels bateriju daudzums - 1130 kg bateriju, kas ir par 82% vairāk nekā 2014.gadā, kad tika savākti 620 kg bateriju.

Šogad bateriju vākšanas projektā iesaistījās 307 uzņēmumi, no kuriem gandrīz 200 akcijā piedalījām pirmo reizi. Lielāko skaitu ar pilniem bateriju spainīšiem ir nodevuši uzņēmumi Grindeks, Latvijas Gāze, X Centrs un  Baltic International Bank.


Savukārt galveno balvu - dāvanu karti savam kolektīvam atpūtas parkā Rāmkalni, izlozes kārtībā ir ieguvis uzņēmums Grindeks.  Galvenās balvas izlozē piedalījās tie uzņēmumi, kas akcijas ietvaros nodevuši vismaz vienu pilnu spainīti ar baterijām.

„Esam gandarīti par sasniegto akcijas rezultātu un sakām “Paldies!” ikvienam uzņēmumam, kas iesaistījās izlietoto bateriju vākšanā! Nodrošinot apstākļus un iespējas šķirot, mēs redzam tūlītējus ieguldītā darba augļus, ko parāda arī šī akcija. Bateriju vākšanā biroju darbinieki iesaistās jau ceturto gadu un rezultāti ir ar acīmredzamu pozitīvu tendenci. Atgādinām, ka, lai arī akcija ir noslēgusies, biroju darbinieki baterijas var šķirot visu gadu! Ja bateriju vākšanas spainīša birojā vēl nav, to droši var pieteikt uzņēmumā “Officeday Latvia””, uzsver AS „Latvijas Zaļais punkts” direktors Kaspars Zakulis.

Lai šķirotu baterijas birojā, uzņēmumi aicināti pieteikties mājas lapā www.officeday.lv, vai zvanot pa tālr. 67808100 vai 67032220. Bateriju spainīša piegādi un piepildīto spainīšu nomaiņu visā Latvijā nodrošinās SIA „Officeday Latvia”.

SIA „Officeday Latvia” mārketinga direktore Baltijas vaklstīs Ieva Ostrovska: „ Ir patiess prieks par uzņēmumu atsaucību un aktivitāti. Visi kopā mēs varam paveikt lielas lietas. Šajā gadījumā, parūpēties, lai vairāk kā tonna izlietoto bateriju nonāk pārstrādē nevis izgāztuvē. Tas ir lielisks sasniegums un, ticu, ka nākamajā gadā tās varētu būt jau divas tonnas. Bateriju spainītis birojā ir ērts un vienkāršs veids, kā utilizēt izlietotās baterijas tam paredzētā veidā. Viss, kas jāatceras, aiznest izlietoto bateriju līdz spainītim. Par pārējo parūpēsimies mēs -  “Officeday Latvia” un “Latvijas Zaļais punkts””. 
Atgādinām, ka ikdienā baterijas var nodot veikalos, degvielas uzpildes stacijās, skolās, kā arī šķiroto atkritumu pieņemšanas laukumos. Baterijas satur videi un cilvēka veselībai kaitīgas vielas, tādēļ tās noteikti ir jānodod tām paredzētajos savākšanas punktos nevis jāizmet sadzīves atkritumos! Nonākot ūdenī, bateriju korpuss īsā laikā sarūsē, čaulītes atveras un kaitīgās vielas nonāk apkārtējā vidē, kas savukārt negatīvi ietekmē gan cilvēka veselību, gan apkārtējo vidi.